Constituït el Consell Assessor de l’Associació de Professionals TIC de Catalunya

El dimarts 17 de juliol, la Salle-Campus Barcelona va acollir la primera reunió del Consell Assessor de l’Associació de Professionals TIC de Catalunya (APTICC), quedant formalment constituït el nou Consell Assessor fruit de la fusió dels Consells Assessors del COEINF i de GrausTIC, i en el que també s’hi integra Telecos.cat.

La trobada var servir per oficialitzar la constitució d’aquest òrgan compartit, amb la participació a la benvinguda del secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital del Govern, David Ferrer, i de la directora general de Societat Digital, Joana Barbany.

En el decurs de la reunió, també es van presentar les darreres activitats organitzades per l’APTICC al llarg dels darrers mesos, com la celebració del Dia Mundial TIC el passat 17 de maig o la realització d’una enquesta als membres dels diferents col·lectius que l’integren per tal de “dibuixar” el perfil dels enginyers TIC de Catalunya.

Amb aquesta acció, el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya, continua tenint el seu Consell Assessor, que actua com a màxim òrgan consultiu, però ampliat i compartit fruit d’aquesta fusió, i en el que hi continuaran participant les Entitats afins al Col·legi i els representants de l’administració, universitats, empreses i associacions del sector de la informàtica.