Celebra el Nadal amb l’Associació de Professionals TIC de Catalunya

Enguany hem triat un marc singular per tal celebrar el Nadal: el Palau Macayaobra de l’arquitecte Josep Puig i Cadafalch, i situat al Passeig Sant Joan, núm. 108, de Barcelona. Serà el proper dimecres 20 de desembre al voltant de les 19h, i el celebrarem com a membres de l’Associació de Professionals TIC de Catalunya.

Es dóna la circumstància que enguany es commemora l’any Puig i Cadafalch, motiu pel qual podrem realitzar una visita guiada gratuïta i descobrir tots els secrets i peculiaritats d’aquest edifici, considerat una de les joies més valuoses del modernisme català.

l’Associació de Professionals TIC de Catalunya, que està constituida per l’Associació d’Enginyeria Tècnica de Telecomunicació de Catalunya (AETTEC – GrausTIC), l’Associació d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF), et convida a una copa de cava per desitjar-nos unes bones festes.

Tots els membres i adherits al COEINF esteu convidats: reserva ja la teva plaça!*indicant a observacions hi aneu com a col·legiats del COEINF (pots venir amb un acompanyant, indica-ho també a Observacions).

*Les places són limitades i s´assignaran per rigorós ordre d´inscripció.