Associació de Professionals TIC de Catalunya (en endavant APTICC)

Per complir amb la normativa definida a la Llei 34/ 2002, d’11 de Juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, indiquem a continuació les dades d’informació general d’aquesta pàgina web:

• Titular: Associació de Professionals TIC de Catalunya
  • Adreça: Pl. Ramon Berenguer el Gran 1, entresòl 1a 08002. Barcelona
  • Telèfon: 93 524 01 54
  • e-mail: info@associaciotic.cat
  • NIF: G67047860

PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

Amb l’objectiu de complir els preceptes de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, APTICC informa als usuaris d’aquesta pàgina web i receptors dels missatges de correu electrònic dels punts següents:

Tota la informació que rebi APTICC serà tractada amb la màxima confidencialitat i seguretat, i s’incorporarà als fitxers automatitzats de la seva propietat, la creació dels quals ha estat degudament notificada a l’Agència de Protecció de Dades.

Aquesta informació és emprada exclusivament per APTICC amb la finalitat de mantenir la relació informativa, comercial i mercantil amb els seus associats, usuaris i clients, així com per mantenir-los puntualment assabentats dels productes i serveis que ofereix, i no serà comunicada a terceres parts excepte en els casos en què APTICC estigui obligada legalment o es tracti de dades d’informació pública.

Les persones interessades podran exercir respecte a APTICC els drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, així com l´oposició o limitació del tractament de les seves dades personals, mitjançant un escrit signat adreçat a APTICC , pl. Ramon Berenguer el Gran, 1, entresòl 1a, Barcelona, tot afegint-hi en qualsevol cas la fotocòpia del DNI de la persona interessada.

APTICC desarà les dades de caràcter personal que hagi recollit, i adoptarà les mesures necessàries per evitar-ne l´alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat. APTICC complirà amb aquesta obligació de conformitat amb el Reglament 2016/679 (UE) del 26 d´abril, del Parlament Europeu i Consell de la Unió Europea, anomenat Reglament General de Protecció de Dades, i totes les disposicions posteriors.

PROPIETAT INTELECTUAL

Tots els continguts, incloent-hi els textos, les imatges, els documents sonors i qualsevol altre material, són propietat de l´APTICC. Es reserven tots els drets d’explotació.

Per tant, queda prohibida la reproducció, retransmissió, còpia, cessió o difusió total o parcial del contingut d´aquest pàgina web sense autorització expressa i per escrit del titular.

RESPONSABILITAT DELS CONTINGUTS I ELS ENLLAÇOS

APTICC no assumeix la responsabilitat de les infraccions en que puguin incórrer els usuaris o dels danys i perjudicis causats per l´ús d´aquesta web i es reserva el dret d´actualització i modificació de la informació sense previ avís.

APTICC tampoc assumeix la responsabilitat del contingut, veracitat i/o possibles errors als enllaços als quals es pot accedir a través de la nostra pàgina web L´única finalitat dels enllaços és la de proporcionar als usuaris l´accés a una informació que pot ésser del seu interès.